TECHSMITH MAINTENANCE

Forstå fordelene ved Maintenance - Vedligehold og support til dit TechSmith produkt.

Når nu køber et techsmith produkt, uanset om det er en enkelt licens eller volumen licens, så er første års maintenance obligatorisk og inkluderet i prisen. Og det er der en række rigtigt gode grunde til.

  • Med maintenance får du alle nye versioner og udgivelser gratis i aftaleperioden.

  • Du får prioriteret support direkte fra TechSmiths produktspecialister, der kan være nyttigt hvis dit team f.eks. har særlige behov for installation, brug eller sikkerhedskrav.

  • Alle volumenlicenser starter i princippet ved én licens, tilkøber du flere licenser senere, uanset hvilket antal du startede på - med en maintenance aftale - vil din licens akkumulere og du vil opnå forholdsmæssige rabatter (tier license), efterhånden som du tilkøber flere licenser (brugere). Dette kan du ikke opnå uden en maintenance aftale. Har du ingen aktiv maintenance aftale så skal du starte forfra hver gang, og du mister derfor muligheden for at få rabat.

  • Når du har en aktiv maintenance aftale sikrer det dig at du kun har én licensnøgle til alle dine installationer, uanset antal og eventuelle senere tilkøb. I forhold til administrere dine licenser individuelt og på årlig basis er dette en meget stor fordel og sparer dig enormt meget tid og administration.

  • For IT-afdelingen er det også en fordel, da de med én licensnøgle kan udrulle licenser på netværket uden at håndtere hver enkelt bruger individuelt.

  • Du får adgang til TechSmiths trestrengede træningsindhold, både for begyndere og erfarne brugere. Du kan træne og lære i dit eget tempo og når du gennemfører hele kurset modtager du en officiel Camtasia- eller Snagit-certificering.

Ofte stillede spørgmål om maintenance

Er maintenance et abonnement?

Nej, TechSmith maintenance er en aftale der sikrer dig de nyeste opdateringer til den til enhver tid nyeste version. Første års maintenance er obligatorisk og inkluderet i prisen af dit førstegangskøb. Herefter kan du helt frit selv vælge om du vil blive ved med at have maintenance. Med mindre andet er aftalt vil du 45 dage inden udløbet af maintenance aftalen modtage faktura på fornyelsen, men det står dig helt frit for at bede om en kreditnota, hvis du vil annullere aftalen. Hvis du ikke har maintenance herefter så kan du stadig bruge dit TechSmith produkt lige så længe du ønsker det, i den version der var gældende, mens du stadig havde maintenance.

Hvad koster TechSmith maintenance?

Maintenance koster 20% af den til enhver tid gældende vejledende pris for den tilsvarende licens i det pågældende licensbånd (Tier). Eksempel. Hvis licensen koster vejl. DKK 500 kr. så koster maintenance DKK 100 kr, årligt. Og ændrer den vejledede pris sig ikke, så er det altså DKK 100 kr du skal betale årligt, pr. licens/bruger, hvis du ønsker at bevare fordelene ved en maintenance aftale.


Hvad hvis jeg ikke vil have maintenance?

Første års maintenance er inkluderet i prisen ved dit førstegangskøb. Hvis du ikke ønsker maintenance i de efterfølgende år, så undlader du blot dette. Licensen er permanent så du kan stadig benytte produktet i den version der var gældende på tidspunktet for aftalens ophør.

Kan jeg tilkøbe maintenance på et senere tidspunkt?

Nej, og dette er årsagen til at første års maintenance altid er inklusive. Historien viser at langt de fleste brugere skifter mening og ønskede så at tilkøbe maintenance efter købet af den permanente licens. Løsningen var og er at du simpelthen har obligatorisk maintenance inkluderet ved dit førstegangskøb.

Skulle du have yderligere spørgsmål om TechSmith maintenance så tøv ikke med at kontakte ScanDix. Som autoriserede forhandlere, sidder vi klar til at hjælpe og guide dig.

Ring 7077 7301 - eller skriv til os hér.